pytanie

Jak zaciekawić klientów cukierkami?

Często na recepcji w firmach, placówkach medycznych i różnych innych instytucjach widzimy naczynie pełne cukierków, mających umilić klientom okres oczekiwania na wejście czy na rozpoczęcie usługi. Sprawia to, że klient lepiej się czuje w takim miejscu, a wraz z poprawą jego samopoczucia rośnie też jego potencjalna chęć do wydawania w danym miejscu pieniędzy.

Skoro zatem ten drobny gest jakim jest ofiarowanie gościowi odrobiny słodyczy przynosi tak dobre efekty – a przy tym jest wyjątkowo mało kosztowny – to jak go twórczo rozwinąć? Możemy oczywiście zaoferować kilka różnych gatunków cukierków, taka mieszanka pewnie jeszcze bardziej będzie intrygowała, natomiast może to już być pewna przesada. Z prostego powodu – gdy do spróbowania będzie wiele różnych rodzajów i smaków słodkości, to będzie to kusiło aby rzeczywiście spróbować każdego z nich. Przez to nie dość, że naszych cukierków będzie ubywać w tempie znacznie większym od zakładanego, to jeszcze po spożyciu zbyt dużej liczby słodkości naraz nasz klient zamiast poczuć się lepiej może poczuć się gorzej.

A to nie jest wrażenie, które chcielibyśmy aby nasz klient miał w naszych skromnych progach. Zatem skupmy się na jednym rodzaju, cukierków, upewnijmy się że nie będą to słodkości najtańsze i najniższej jakości. A skoro już wybieramy i zamawiamy cukierki to może zamiast po prostu kupować po kilka paczek w sklepie za rogiem zamówmy cukierki z nadrukiem specjalnie dla nas? Takie cukierki reklamowe mogą przecież stanowić tanią i słodką reklamę naszej firmy.

Zobacz też: Cukierki z nadrukiem | Pyszne Krówki